Dnešní podnikání je skutečně jen pro otrlé, neboť začátky nejsou zrovna zalité sluncem. Mnoho začínajících firem bojuje doslova na hranici přežité a to zvláště v době koronavirové krize. Ta do značné míry ochromila veškerá odvětví podnikání. Pro takové firmy jsou primárně důležití zákazníci, neboť právě oni generují zisk a pomáhají firmě růst. Příliv zákazníků může ovlivnit celá řada faktorů, přičemž nejvíce na ně může zacílit asi právě reklama. Jenže začínající firmy se velice často potýkají s nedostatečným rozpočtem na velké reklamní kampaně. Velmi často se tak musí spoléhat na sociální sítě, či pravidelně aktualizovat svůj web a rozumět problematice SEO. Pojďme si ukázat způsob, díky kterému k vám budou zákazníci zase o krok blíž. Možná je to snazší, než jste si až doposud mysleli.
Chytrá reklama nemusí být vždy finančně nedostupná
Už dávno neplatí, že čím dražší reklama tím nutně lepší. Ba naopak, televizní reklamy mnohdy patřily mezi ten nejdražší reklamní obsah, do kterého mohly firmy investovat. Ovšem doba se mění a televizní reklama již dnes představuje předraženou a ne příliš efektivní formu propagace. Na rozdíl od jiných druhů reklam totiž nedokáže zacílit na konkrétní skupinu zákazníků.
Ppc reklama je zkratka z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se tedy o druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale za jednotlivé prokliky na odkazovanou webovou stránku. Tento druh reklamy má řadu nesporných výhod a hodí se i pro menší firmy s omezeným finančním rozpočtem.
- Seo optimalizace
On-line seo je optimalizace webu, která má okamžité výsledky. Pokud se vaše firma naučí efektivně pracovat s internetovými vyhledávači, budou k vám mít zákazníci o poznání snadnější cestu.