Zákazníci jsou hnacím motorem každého podnikání. Jenže začátky mohou být mnohdy těžké a oslovit a zaujmout potencionální klienty ještě těžší. Oslovování lidí se řadí mezi disciplíny, které by měl každý podnikatel ovládat. Právě samotní zákazníci nás mnohdy učí kreativitě, dravosti a brání stagnaci. Jsou pro nás jakousi výzvou, na základě které se neustále zlepšujeme a vymýšlíme nové a neotřelé nápady, které nás mohou posunout vpřed.
- Sociální platformy, publikace, recenze
Kdo dnes není vidět na internetu, jako by ani nebyl. Internet nabízí celou řadu platforem, na kterých můžete svou firmu prezentovat. Prezentace na internetu dokáže hotové divy a zacílí na klienty, které byste jinak možná neměli šanci oslovit. Velkou službu provedou i odborné publikace, katalogy. Chytře napsaný článek, cílená reklama s kvalitním designem, se kterým vám pomohou grafické práce Brno, může mít opravdu velký dosah.
Zapomínat bychom neměli ani na sociální sítě. Založte si profil na některé sociální platformě, přidávejte zajímavé a poutavé příspěvky, aktualizuje a komunikujte. Šance oslovit zde široké masy je téměř jasná. Sdílejte své poznatky, zajímavosti z oboru, zkrátka vše co by mohlo zaujmout vyšší okruh lidí. Zaměřte se i na prezentaci a fotografie. Ty mají daleko větší dosah než pouze prázdný text.
I když žije v době sociálních sítí, nejlepší recenze je možná stále ta offline. Té totiž lidé důvěřují nejvíce. Recenze na internetu si sice přečte spoustu lidí, ale pokud vám někdo známý pochválí konkrétní věc nebo službu, okamžitě k ní získáte daleko větší důvěru.
- Zajímavé bonusy pro nové i stávající zákazníky
Zákazníci jsou rádi za svou věrnost odměněny. Proč je tedy neodměnit dárkem, který skutečně ocení. Pokud nabídnete ze svých služeb něco zdarma, uvidíte, že příliv nových zákazníků na sebe nenechá dlouho čekat.